Kliki pildil ja liigu kodulehele

Wednesday, August 17, 2016

LOOVUSTUBA NOVAATAL 27.08.2016

LOOVUSTUBA NOVAATAL!!!
Tasuta töötuba.


Laste ja noorte huvitegevuste mess "No vaata"
Viimasel laupäeval enne kooliaasta algust, 27. augustil on Kristiine kaubanduskeskuses toimumas suur laste ja noorte huvitegevuste mess, kus algava õppeaasta uusi huviringe ja sporditreeninguid tutvustavad ligi 50 huvikooli ja spordiklubi.
Lisaks on kohapeal töötoad, kus saab mitmetes huvialades ja ka treeningutes kätt proovida.
Kogu päeva kestab meeleolukas lavašõu, kus tutvustavad oma tantsu-, liikumis-, laulu- ja muusikaringide tegevusi ligi 30 huvikooli ja spordiklubi suuremad ja väiksemad esinejad. 
Päeva peaesinejaks on särav Grete Paia.

В последнюю субботу лета, перед началом учебного года, 27 августа с 12 до 17 часов в торговом центре Кристийне состоится ярмарка досуга для детей, молодёжи и их родителей, где можно будет ознакомиться с деятельностью более 50-ти кружков по интересам и спортивных секции.
Помимо этого, в течение всего дня можно будет принять участие в различных мастер-классах по роботике, рукоделию, попробовать свои силы в гандболе и баскетболе, посмотреть показательные выступления музыкальных, танцевальных и спортивных школ.
Гвоздем программы станет молодая эстоснкая певица - Грете Пайа, концерт которой можно будет послушать с 14.00 до 14.40!

Вход свободный! Участие в мастер-классах бесплатное!

Ярмарку досуга «No vaata» проводит Таллиннский департамент по делам молодёжи и спорта.

Целью данного мероприятия является ознакомление детей, молодёжи и их родителей с возможностями досуга в столице.

В этом году ярмарка пройдет уже в 14-тый раз!

No comments: